Back on track 2 years later

Ja fan, nu har jag börjat blogga igen,
vi får väl se hur länge det håller denna gång.
Det har hänt mycket under dom två åren som jag inte har bloggat,
så jag kan göra en kort lista på de viktigaste sakerna.

x Mamma och pappa har flyttat isär. Jag bor med mamma.
x Min bror har fått en liten dotter, och om ca en månad kommer nästa barn. (Boy or girl = unknown)
x För jag har tagit studenten!!
x Är tillsammans med Tobias sen nästan 1 ½ år tillbaka. 

Ja men det var väl lite kortfattat vad som har hänt i mitt liv,
och då kanske ni förstår att det inte är mycket att hurra över ;p
Men jag är nöjd med tillvaron och tur är väl det.
Imorgon ska det jobbas, även på tisdag.
Sen är jag ledig hela veckan.
Nu är det dags att sova,
härligt att få upp skrivandet igen.
Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback