Skön dag

Jag tänkte att jag skulle skriva lite nu innan jag går och lägger mig.
Idag har det varit en lugn och skön dag.
Fanny kom hit vid 2 ungefär, vi softade lite, drog och hyrde film,
Dennis följde med hit, så kollade vi på film hela kvällen.
Grymt skönt måste jag säga.

Imorgon ska vi ner på banken och fixa lite grejer,
sen blir det att gå ut och gå,
sen händer det väl inte så mycket mer än så.

Tänk folk som blir kända på att skriva blogg,
helt sjukt. Jag skulle aldrig kunna tjäna pengar på nåt sånt,
för det första så är det aldrig nån "wow" upplevelse i mitt liv
som är värt att berätta om. Och för det andra så är jag inte
speciellt rolig när jag skriver :p Helt värdelöst :p
förstår inte ens hur du orkar läsa skiten :p

Pratade iaf med jocke igår för första gången på jag vet inte hur länge,
har saknat honom faktist.
Förut pratade vi med varandra jämt och umgicks väldigt ofta,
men nu har det blivit andra saker som har kommit emellan,
så det har liksom inte blivit av, eller nåt ..
Men han är snäll och en väldigt bra kompis.
Jaja så kan det vara.

Nu ska jag nog hoppa i kojs tror jag,
Tobias ligger redan och sussar sött. Gud så skönt :)
Ha det så bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback