Ångest

Goddag kära läsare.
Fy fan vilken ångest jag fick idag när jag vaknade,
jag trodde att klockan var jättelite för det var ganska mörkt ute.
Men då var hon 14.04, gah hela dagen var förstörd kändes det som.
Så jag har inte hunnit göra så mycket idag, har käkat lite och setat här.
Snart ska jag hoppa i plurret, var länge sedan jag badade nu pga tatueringen.
Men nu har den läkt och är fortfarande skitsnygg,
får se om jag kan lägga upp en bild senare, det är nämligen svårt att fotografera sin egen rygg :p

Imorgon fyller brorsan 25 år så jag och morsan ska ner på stan och
hitta nån mer present till honom, vi får se hur det går.
Sen ska vi självklart åka hem till honom och fira gamlingen,
och jag ska väl leka med Elsa om hon inte väljer att riva mig i ansiktet igen.

Dags att dricka lite kaffe och sedan bada.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback