Bob

Jag är inget stort fan av Bob Dylan, men skriva texter, det kan han.
Min favorit av alla hans låtar är forever young,
när jag hör den låten så fäller jag alltid en tår.
Det dyker alltid upp både underbara och hemska minnen när jag hör den.
Men minnen kommer alltid vara minnen,
och alla minnen borde vara bra, hur hemska dom än är.

Men nu är det inte den låten jag kommer bjussa på,
utan It ain't me babe (som även Johnny Cash har sjungit).
Jag hoppas att du kommer tycka om låten.
Fokusera på texten så kommer du älska den.


Kommentarer
Postat av: Emma

Dylan är hur grym som helst men den här låten har jag inte alltid varit så förtjust i men när Lars sjung den på sin idolaudition så fastnade jag för den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback