Brandlarm

Idag när jag och Fanny satt vårt första kassapass så började det tjuta
i hela jäkla butiken, vi fattade ingenting och fortsatte precis som vanligt.
Sen fick vi reda på att det var brandlarmet som hade gått,
då försökte vi få ut allt folk, och en del blev självklart arga men vad ska man göra.
Tack och lov så var det ingenting utan det var någon i grannbutiken
som hade bajsat inne på toan och sedan sprayat med doftspray,
och det var de som utlöste larmet, roligt roligt :p

Annars så har dagen flytit på, det har varit alldeles lagomt med folk.
Det blir att jobba imorgon också, 7-10.00,
jag kan inte jobba längre eftersom jag måste in på kupolen och bli
klar med alla julklappar.

Imorgon blir det även att handla all julmat tillsammans med min kära mor,
sen ska vi nog även laga maten på kvällen så att det är klart på julafton.
Mer än så är väl egentligen inte planerat.

Nej nu ska jag slänga i mig en macka och sedan titta på film.
Sen är det dags att hoppa i kojs så jag kommer upp i tid imorgon.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback