Damp

Det var tänkt att jag skulle till Kupolen och shoppa julklappar idag
men det var flera saker som gjorde så jag blev på lite dåligt humör
så jag sket helt enkelt i det. Så jag har dampat loss i några timmar nu,
det känns inte ett dugg bättre men men.

Imorgon ska jag jobba 7-12, yes vad glad jag blev över det .. Inte.
För det första så är det bara 5 timmar vilket suger rövpung,
om jag väl ska gå upp så jävla tidigt så kan jag väl ändå jobba längre, men nej.
Får se om det blir kupolen efter det.

På kvällen ska vi hem till Marika och fira henne eftersom hon fyller år,
mer än så händer väl inte.

Detta händer i helgen:
Fredag: Jobba, träffa allt folk och fira Marika. Sova!
Lördag: Jobba 11-17.00, julbord 18.00, dampa, Sova!
Söndag: Jobba 12-16.00, Sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback