Design

Nu har jag en ny design igen folk och fä, men som vanligt så är det inte jag som gjort den.
Jag har verkligen inte tid eller lust att göra någon egen än,
jag är alldeles för mycket perfektionist när det gäller datorer och design
så jag skulle bara förstöra nånting.
Denna får helt enkelt duga tills jag orkar fixa nåt annat.

Efter jag kom hem från jobbet så har jag verkligen inte gjort nånting.
Det känns som klockan är tre på natten, även fast hon bara är tolv.
Imorgon är en annan dag, och jag är ledig så vi får se vad som händer.

Imorgon ska jag även "dela ut" årets julklapp till någon som förtjänar det,
det kan vara någon kändis, en vän eller någon som bara har varit bra.
Sen ska jag även dela ut en påse med skit till någon som inte alls
förtjänar några klappar i år. Så det får ni inte missa mina kära läsare.

Nej detta får nog bli det sista inlägget för idag, jag hoppas att ni alla har
haft en trevlig lördag. Imorgon är det ångestdagen så försök göra nånting bra utav det.
Take care folks!

/E


Kommentarer
Postat av: susan & tyra

god jul :D !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback