Falun

Jag satt och tittade på lite resor till Skottland nyss,
jag vill så gärna åka tillbaka snart igen.
Glasgow är verkligen en supermysig stad och till råga på allt
så hade man världens bästa sällskap med sig, det kunde faktist inte bli bättre.
Så när ekonomin tillåter så åker jag tillbaka och förhoppningsvis
så följer Fanny med, för hon var sugen på att åka igen.
Det som var mest skönt med hela resan var att det bara var vi två,
man behövde inte hålla koll på massa annat folk som springer iväg,
det blev inga bråk och dumma missförstånd.
Vi hade bara oss själva att tänka på, det kunde inte bli bättre.

Nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort idag.
Jag, Carro, Jocke och Tobias åkte till Falun på eftermiddagen.
Vi gick runt lite på stan men tyvärr så hittade jag ingenting på mellandagsrean,
när vi var klara där så drog vi vidare till Lager 157.
Jag tycker den affären suger för det finns verkligen ingenting fint,
men trots det så kom jag hem med ett par strumbyxor och en väska.
Väskan köpte jag endast för att den var billig och kan vara bra att ha med sig
om man ska resa iväg nånstans (jag antar att den får följa med till Skottland nästa gång).

Nu är det dags att titta på film, sen blir det nog att hoppa i kojs.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback