Föräldrar

Det här är bra med mina föräldrar.

Mamma:

- Hon tar hand om mig nu när jag är arbetslös
(och har tagit hand om mig hela livet.)

- Hon brukar fråga om jag behöver pengar, jag säger nästan alltid nej
men det är ändå skönt att hon frågar :p

- Hon lagar oftast god mat.

- Hon har alltid ställt upp för mig hur jävla illa jag än betett mig.

Pappa:

- Han är egentligen alldeles för lik mig men ibland är det skönt med
någon som vet hur man tänker.

- Han är rolig att diskutera saker med.

- Han brukar trissa upp mamma under jul så att jag får massa bra julklappar :D

- Pappa är den som har varit the bad guy under min uppväxt och det
är jag jäkligt glad för nu, annars hade jag inte varit den jag är idag.

Det är bara några utav dom saker som gör mina föräldrar till världens bästa
och jag skulle kunna göra allt för dom.

Vad är det bästa med dina föräldrar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback