Helgens bravader

Fy sjutton vilken jäkla helg det har varit :p

Fredag:
Det blev först födelsedagsfirande hos Marika, hon fyllde hela 19år.
Vi fikade och pratade lite, men det blev en snabb visit.
Efter firandet så åkte jag hem till Carro och Jocke, det var meningen att vi bara skulle
ta det lugnt. När jag kom dit så var Dennis, Ronny, Sarah och Erica också där.
Det blev lite öldrickande, Idol och ölspel.
Man blev lite rund under fötterna, sen var det dags att sjunga singstar.
Vi tyckte att det började bli lite enformigt så vi drog ner på Liljan,
och ja där hade jag hur roligt som helst.

Lördag:
Jobba 11-17, tiden gick hyffsat fort.
Efter jobbet så var det bara att springa in och fixa sig och börja intaget av alkohol.
Vi satt kvar på jobbet en stund, sedan bar det iväg till Bolanche där
det årliga julbordet skulle hållas. Det började med att jag och Andreas högg in på
glöggen, självklart var det alkohol i den :p.
Sedan gick vi tills bords, jag och Fanny satt och diskuterade ämnet gustavskorv.
Vi blev kvar på Bolanche till typ halv 11 (?) kanske, har lite dålig tidsuppfattning från den kvällen.
Sen drog vi vidare till Liljan och där var det sjukt roligt,
träffade folk som jag inte sett på länge :)

Det var INTE så roligt att jobba igår, höll på att spy i kassan.
Men men, är huvudet dumt så får kroppen lida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback