Hus

Just nu sitter jag och tittar på tjusiga och exlusiva villor på hemnet.se,
vilka jäkla hus det finns, det är helt sjukt.
Men det blir för mycket av det goda, jag skulle aldrig våga gå in i
sånna hus, jag skulle garanterat ha sönder något.
Nej tacka vet jag riktiga svensson-hus, charmigt och det faller mig i smaken.

Jag var iväg till min moster idag.
Först klippte hon mig och när det var gjort så satt jag mig och lekte
med Anna och Sofia, jag har aldrig träffat några ungar som skrattar så mycket.
Dom är verkligen världens sötaste.

Imorgon blir det att jobba, sen är jag ledig fram till annandagen.
Äntligen är det julafton snart, som jag har längtat.
Kalle Anka, julmat, mys med familjen och kanske att vi spelar nåt spel på kvällen.
Pappa kommer hit också, så jag är mer än nöjd :)

Nu är det dags att hoppa i kojs,
det är en dag imorgon också.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback