Idolfavoriter

Dags att gå till jobbet snart, men först ska jag äta så slipper jag
bli hungrig innan jag kommer hem.
Efter jobbet ska jag nog städa mitt rum, det känns som det behövs.
Det ligger kläder på hela golvet, och skivor över hela databordet men men.

Jag fick en fråga om vilka som var mina favoriter i idol så det ska jag väl berätta då.

Lars har från sin första audition varit den som jag har hejat på varje fredag,
jag tycker att han har en väldigt speciell röst och att han kunde bjuda på sig själv.
Ni minns väl money, money, money och Det börjar verka kärlek bannemej.
Det är vad jag kallar artist, men kanske ingen idol?
När Lars åkte ut så hade jag inte direkt någon som jag hejade på,
men jag fick upp ögonen för Robin Bengtsson när han sjöng Sittin' on the dock of the bay,
det är den bästa versionen jag hört av den låten och det var då jag började gilla honom.
På den vägen är det.

Men å andra sidan så struntar jag faktist i vem som åker ut och vem som vinner,
för det är inte sådan musik som jag lyssnar på till vardags.
Men nu hoppas jag på att Lars släpper ett album med sina egna låtar,
för det är nog den enda skivan av en "Idol" som jag skulle kunna tänka mig att köpa.

Det där blev nästan en hel bok, men du har i alla fall fått svar på din fråga :)
Nu ska jag äta sen är det dags att gå.
Hoppas ni får en bra dag.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback