Jultider

Det blev inget spännande inlägg idag, tyvärr.
Jag har verkligen inte haft ork att sitta vid datorn efter jag kom hem från jobbet.
Känner mig helt slut i kroppen, håller säkert på att bli sjuk, eller så
är det något annat konstigt .. Jag vet inte!

Det var hyffsat mycket kunder idag och det var en kund som blev arg på mig.
Då tittade tjejen som stog bakom honom på mig och bara skakade på huvudet,
hon tyckte att jag gjorde rätt och det kändes skönt.
Jag har fått höra årets första god jul, det var en av mina första kunder idag som sa det till mig.
Sånt kan få en att må bra hela dagen, en vänlig själ som bryr sig.
Fast egentligen så kanske hon skiter i om jag får en bra jul eller inte,
men det känns bra att iaf tro att hon bryr sig.

Imorgon ska jag köpa julklappar tillsammans med Carro och Fanny,
ni minns väl att det inte gick så bra sist. Men imorgon ska jag inte ge mig
förrens iaf hälften av julklapparna är klara.

Mer intressant än såhär blev det inte,
take care .. / E



Två trasiga själar förstår varandra så väl,
samtidigt som man aldrig kan föreställa sig
hur mycket den andra lider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback