Snart är det dags

Japp, snart är det dags att gå till jobbet.
Jag tror att jag jobbar till 7 idag, så det blir lite pengar i alla fall.

Tatueringen läker fint, det är lite sårskorpor där det är mycket färg,
men det är inte så konstigt med tanke på att det är ett stort skrapsår.
Men den har nog hunnit läka till helgen hoppas jag,
då är det julbord och jag tänkte ha en oversize-tshirt med öppen rygg.
Men om tatueringen inte vill som jag vill, så får jag helt enkelt välja nåt annat att ha på mig.

Jaja nu ska jag fixa det sista innan jobbet, jag skriver mer senare
och då blir det förmodligen ett lite mer intressant inlägg.

Ha en bra dag. /E

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Oh najs^^ ja kommar verkligen runt i affärer, men jag tycker allting är så himla fint:D Jag är inte den som gärna klär mig jättefinklätt lixom.. haha:D



Jag får väl bita ihop, eller något^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback