Spara

Jag satt och skrev en filmrecension till er alldeles nyss,
men när jag skulle trycka på "Spara & Publicera"-knappen så kom det upp
"Sidan kan inte visas", självklart blev jag väldigt irriterad.
Jag blev mest irriterad på mig själv eftersom en utav grundreglerna som jag
fick lära mig på alla lektioner där vi använde en dator (vilket var i nästan alla ämnen),
var att "spara, spara och åter spara". Så man tycker att det borde sitta i benmärgen nu,
men icke, är man dum så är man, finns inte mycket att göra åt.

Vi får se om jag orkar skriva en ny recension på filmen imorgon.
Jag känner att jag inte riktigt orka skriva om allt som händer just nu,
även fast det kanske är egentligen det ni vill läsa om.
Men om jag skriver nånting så kommer folk misstolka det
och jag skulle säkert skriva saker som inte är direkt genomtänka.

Men därimot så kan jag berätta att imorgon blir det lite shopping inför nyår.
Jag vet inte än vad jag ska ha på mig.
Det var tänkt att jag skulle ha klänningen jag skickade efter,
men den var hemsk och blä så det går inte för sig.
I värsta fall så får jag ta på mig nån gammal trasa som hänger i garderoben,
jag orkar inte riktigt bry mig om jag ska vara helt ärlig.

Nej nu ska ni få göra nåt annat, själv ska jag nog hoppa i kojs för
klockan börjar bli väldigt mycket nu.
Vi höres imorgon folks!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback