Tillbaka

Nu är jag tillbaka med bloggen.
Det har varit en mysig jul och jag längtar redan till nästa.
På julafton så hände det väl inget speciellt, vi åt, öppnade julklappar osv.
Senare på kvällen så spelade vi spel och umgicks, mysigt :)

På juldagen var Jimmy, Camilla, Elsa och Vincent hemma hos oss.
Det blev ännu mer julklappsöppning och mer mat.
På kvällen var jag med Carro, Tobias, Jocke, Dennis, Ronny, Robert och Fredrik.
Vi spelade ölspel, Med andra ord och lite sånt där.
Jag drack några öl och nån cider och när dom andra skulle ut på krogen
så gick jag hem och la mig, jag skulle jobba på annandagen.

På natten vaknade jag av att jag hade jätteont i magen, jag gick på toa för att
göra nummer 2, men det gick inte riktigt. Efter många om och men så kom demonerna ut.
Och när jag sitter där så känner jag att jag börjar bli spyfärdig, jag hinner inte tänka eller känna
mer än så förrens jag börjar spy. Dock i handfatet.
Japp, jag spydde stopp i handfatet så mamma fick komma upp och fixa å dona lite med handfatet
och jag fick ta bort allt äckel som jag spydde upp, det var bland det äckligaste jag har gjort :p
Och egentligen kanske jag inte ska skriva det här, finns ju dom som är känsliga :p men whatever.

Jag trodde att jag hade åkt på magsjuka men icke, jag gick till jobbet iaf och det gick prima skinka.
Nu ska jag nog sätta mig och spela lite tvspel och vänta på att kära T kommer hem,
vi ska nämligen spela ihop.

Ha en bra lördag allihopa.
/E

Kommentarer
Postat av: Marie

Fan vad sjukt, var med om exakt samma grej.

Trodde också att det var magsjuka, men de var det ej.

Haha måste vara något med julmaten.

2008-12-29 @ 11:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback