Tröttis

Fy vad trött jag börjar bli nu, även fast jag gick upp på tok för sent i morse.
Men nu är i alla fall allt fixat inför morgondagen.
Mat, alkohol och kläder. Egentligen så är jag inte helt nöjd med dom kläderna jag
köpa idag, men jag får väl mixa lite så kanske det blir bra tillslut.
Vi är bara några stycken som ska träffas imorgon och jag tror faktist dom
skiter i vad jag har på mig för kläder, men man vill ändå vara lite tjusig.

Jag och Tobias har städat så gott som hela lägenheten idag.
Vi har bara sovrummet kvar tills imorgon, men det är bara att dammsuga
där så är det klart. Jag köpte lite lukta-gott saker till lägenheten idag,
mest till toaletten faktist, så vi får hoppas att det kommer lukta som en sommaräng snart.

Imorgon är det nyår som ni alla redan vet.
Och mina planer för dagen är att jag ska hem till mamma en stund på dagen.
Hon jobbar dock, men jag ska hämta lite saker inför kvällen osv.
Sen kommer folket hit vid 6 tiden, vi ska käka trerätters och bara umgås.
Det blir lite alkoholdrickande och kanske några roliga spel, vi får se.

Förövrigt så måste jag verkligen börja lägga upp bilder på bloggen.
Men jag kanske ska ha det som ett nyårslöfte?

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback