You

Det kan ta flera år att bygga upp förtroende och tillit,
jag brände alla broar hos dig och det var nog det som gjorde mest ont.
Att veta att jag aldrig mer kunde berätta för dig hur jag mår,
varför jag känner som jag gör och varför allt blev som det blev,
det sårade mig mer än du kan tänka dig.

Sen kom du tillbaka till mig, du ville att jag skulle hjälpa dig.
Du kommer aldrig kunna förstå hur mycket det betydde för mig,
hur mycket jag har saknat just det.
Plötsligt så är jag en del i ditt liv igen, and I love it.

Den här gången tänker jag inte sumpa det,
jag kommer stå vid din sida så länge jag lever.
Och som du sa igår, "Inget kan ändra på det..",
och jag kan inte annat än hålla med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback