Zombies och vänner

Jag spelade nyss lite tvspel med Dennis och Tobias.
Left 4 Dead heter spelet och det går väl mest ut på att man ska döda
en jäkla massa zombies som dyker upp från ingenstans.
Hemskt roligt var det och jag ska väl fortsätta spela lite snart igen.
Men nästa månad då blir det att köpa Nintendo Wii + fitness-platta,
it's gonna be awsome och jag ska bli grymmast på allt som går att bli grym på.

Jag kom på mig själv nyss när jag läste
Sandras blogg, hur mycket jag saknar vissa vänner
som jag har och gamla vänner som jag inte längre har kontakt med.
Jag får upp så mycket minnen i huvudet när jag tänker på gamla kompisar,
på saker man gjort och hur mycket man skrattade på den tiden.
Nu skrattar man inte alls lika mycket, livet är inte riktigt lika roligt som det var då.
Självklart så är jag mer än nöjd med dom vänner jag har nu,
men man kan väl inte få för många vänner, eller kan man?

Jag snodde ett citat ur Sandras blogg också, för det är så innerligt vackert.
"Att någon skulle sova naken med den vi älskar förmår vi inte föreställa oss."
stig dagerman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback