das cowgirls

Hallå hallå mina små bönor ;)
I borlänge är det skittråkigt väder, precis som vanligt.
Det vore ju dumt om man skulle få lite färg den här sommaren.
Vilket jäkla skit alltså :p

Jag vill köpa Nintendo wii NU på en gång, men vi får se om jag
kanske kan fixa det nästa vecka.
Då vet jag vad jag och fanny kommer göra hela hösten ;)
Vi ska kicka ass på den där skiten.

Igår så drog jag och brorsan ner på skrubben och drack några öl.
Det var förvånansvärt mycket folk ute igår faktiskt.
Vi umgicks med brorsans jobbarkompis, sen träffade jag även
Maberg som jag inte sett skymten av på flera år, mycket trevligt.

Nej nu måste jag kolla till mina potatisar som står och kokar.
Tjing!



Cowgiiirls, fanny och jag. Yeeeeeeehaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback