Emelie goes: japanese

Moshi moshi förfan!
Varför föddes jag i Sverige?
varför måste mina föräldrar vara svenskar?
Japan är så mycket coolare,
check this out!


Hai Hai Daisuki Akachan
Kanske inte så frän pryl,
men visst blir man lite full i skratt när man ser videon?
;)






Hizamakura knee lap pillow
för er ensamma män, eller kvinnor!







Pasta Pasta Maker from Takara Tomy
Jaja, ett jäkla arbete, men det är ju hur fränt som helst.
Och musiken i alla japanska reklamer är så medryckande :D







Aquapict LED Jellyfish Aquarium
Känns så jäkla 90-tal på nåt vis, men jag ska ha en sån
innan jag dör.




And now, the last one.



Yorozu Audio Sound Revolution kit
Men fyfan, ge mig den här!!



Detta inlägg har hamnat i min nya kategori, YEEY!
Emelie goes:
kommer den att heta.
Nu är det dags att hoppa i kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback