lilla bettan

Jag ska jobba imorgon, sen är jag ledig i två dagar :D gött mos.
Eller ja, i alla fall en dag vad jag vet, för på måndag kommer jag inte
kunna jobba. Camilla fyller 30 år så det blir kalas :)
Då får jag äntligen träffa familjen Holm-Ekengren, det var länge sedan
nu och jag saknar dom allihop :)

Ikväll har jag varit ensam, helt underbart!
Min älskade David har fått vara social med mig på msn.
Den mannen kan man garva ihjäl sig åt,
finns nog faktiskt ingen som är roligare än han :p
Det är tur att vi har samma humor, för annars vettefan hur
det här hade gått ;D haha
David är en kompis, era nyfikna motherfuckers.
Egentligen har ni inte med saken att göra.

Samuel (en gammal jobbarkompis) var in och hälsade på idag
på jobbet, och det var så himla roligt att träffa honom igen.
Samuel, vi saknar dig allihopa :p

Jag tänkte hoppa i kojs nu, börjar klockan 12 imorgon
så det vore trevligt att få lite sömn i natt :)
Hoppas ni har haft en bra helg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback