Nu är de väl på tiden

Nu är det dags för ett blogginlägg igen,
jag måste ju uppdatera er om vad som händer i mitt liv.

Jag har jobbat idag, ganska lagomt med folk faktiskt,
och dom flesta kunderna var förvånansvärt trevliga :)

Igår snackade morsan om att hon vill skaffa hund.
Jag har tjatat på kvinnan i flera år och äntligen börjar hon fatta nåt :p
Jag satt hela kvällen igår och kollade på valpar på blocket,
vilka underbara varelser det är :)

I helgen så ska nog jag och Fanny ut på krogen.
Det var så jäkla länge sedan så det börjar bli dags nu,
vi får väl se om vi lyckas få med oss någon annan också
annars så har jag och Fanny alltid roligt ändå även fast
det bara är vi två :p

Någon som är sugen på att köpa ett ps2 btw?
Har massa singstar-skivor, med microfoner.
Har även guitarhero 3, med gitarr.
Några andra spel finns också, orkar dock inte kolla vilka :p
Hojta till i sånna fall!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha för ps2+guitar hero+gitarr? :)

2009-07-29 @ 11:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback