Jag vill gråta

Rockadoodle!

Jag vill gråta.
Det kan vara dom 6 kopparna kaffe som jag hunnit dra i mig
på mindre än en timme.
Det kan vara för att jag är i stort behov utav träning just nu,
men har på tok för lite motivation för att göra nåt åt det.
Det kan vara för att jag känner att jag behöver någon,
men att det sällan eller aldrig finns någon till hands.
Det kan kanske vara för att jag sover för lite och dåligt.
Jag vet inte, men det skulle bara vara skönt att gråta lite grann.
Och det är inte för att jag är ledsen utan jag känner bara att det skulle behövas.

Men telefonsamtalet i natt kändes bra i alla fall.
Det känns bra att ställa upp när någon annan behöver prata med någon,
det ger en själv så himla mycket.
Och eftersom vi sitter lite grann i samma båt du och jag så känns
det skönt att veta att man inte är ensam,
samtidigt som jag självklart vill att allt ska ordna upp sig i ditt liv =) .

Nu ska jag inte sitta här och vara djup, det är nog bättre att hålla
tankarna för sig själv. Och gråta kommer jag nog inte heller göra,
det krävs nog en väldigt sorgligt film för det och jag är lite
för glad för det just nu.

Det är konstigt det där med känslor =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig också. Och tack för kommentaren :)



Det är bra att gråta ibland. Men det är frustrerande om man känner att man vill men att det inte går. Åh när jag läser det här vill jag bara att vi ska skriva lika mycket som förut så att jag kan ge dig massa uppmuntrande ord och lyssna (läsa) vad du känner och allt...

Jag har dig fortfarande i mina tankar även om vi inte skriver så ofta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback