jobb och fredagsmys

Rockadoodle!

Ett snabbt inlägg innan jag lär dra, eller dra, jag måste sminka mig
så att jag ser ut som en människa igen. Jag ska nämligen iväg och jobba.
Jag jobbade igår och ska jobba hela helgen, det känns riktigt bra.

Nu har jag varit nykter i 6 veckor, är man bäst eller är man bäst.
Vi får se om det blir alkoholdrickande nästa helg,
det beror ju alldeles på om jag jobbar eller inte.
Skulle ju vara roligt att dricka iaf med tanke på att det blir sexparty
hemma hos mig, det kan nog bli riktigt roligt :p
Den 5de december är det i alla fall julbord med jobbet,
it's gonna be fuckin' awesome :D


Ikväll blir det fredagsmys med Marika och Fanny och Fredde(?),
är inte säker på att det var så han hette :p
Det kommer nog bli trevligt i alla fall.
Jag får ju se min älskade Calle och det räcker ;)

Nej nu måste jag fixa lite kaffe sen ska jag på med masken igen.
Ha en trevlig fredag allihopa.

Puss och kram och nyp i stjärten!


Calle ;p

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kalle ägde på Idol sisst!

2009-11-21 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback