Johan

Rockadoodle!

Det har varit en förvånansvärt ointressant dag idag.
Jag har städat, tvättat och ja, det var väl egentligen det.
Nu sitter jag och pratar med David på msn,
eller jag pratar och han gör inte det.
Jag är social, men inte han, det är lite så det funkar va :p

Jag ska snart se piss-Johan Falk.
Jag har sett tvåan och fyran tror jag, så nu ska jag se ettan bara för att.
Snyggve är ju med så man får väl helt enkelt nöja sig med det.

Imorgon ska jag städa lite till och det är väl ungefär det som kommer hända.
På onsdag kommer äntligen den förbannade lönen som jag har väntat på
i nästan en månad, så funkar det när man är grym på att göra av med pengar.

Nej nu lär jag väl se filmfan.
Puss!


Joel Kinnaman .. grr ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dom filmerna är så jäkla galet bra!! :D

2009-11-26 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback