New moon

Nu är biljetterna bokade till Twilight - new moon.
Jag längtar galet mycket. Hoppas filmen är lika bra som boken,
det återstår att se :)

Nu till helgen så har jag varit nykter i 4 veckor, ganska bra jobbat va ;D
Det låter som att jag är alkoholist och riktigt så illa är det inte.
Men man kommer till en punkt i livet där man märker att man dricker
alldeles för mycket och för ofta, och där har jag hamnat,
så nu försöker jag hålla mig nykter ett tag och det går alldeles utmärkt.

Snart ska jag lägga mig och läsa men jag kan inte riktigt bestämma
mig för vilken bok jag ska börja med. Jag har några stycken att välja på
och alla verkar bra så jag har beslutsångest.
Well okey then .. Nu ska jag inte skriva massa mer skit.

Ha det så bra.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ge mig lite boktips babe, min fantasi är slut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback