Twilight - new moon

Rockadoodle!

Nu är min jobbhelg slut och jag är också helt slut.
Det har varit galet mycket folk, har inte funnits tid till annat
än att stå i kassan vilket blir lite jobbigt efter ett tag.
Men nu är helgen som sagt slut, jobbar först på onsdag igen.
Eller var det fredag? Kommer inte ihåg!

Igår var jag och Fanny på bio.
Twilight - new moon och den var äckligt bra,
den följde boken hur bra som helst också.
Jag är jäkligt nöjd :D

Fredag - Idol, min älskade Calle gick vidare förstås.
Jäklar vad bra han är, nu är det inte många deltagare kvar.
Vi får se vem som tar hem skiten, jag bryr mig faktiskt inte.
Nästa år har man ändå glömt alla , eller ja nästan alla.

Nu ska jag försöka läsa lite tänkte jag.
Take care bollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback