Update

Rockadoodle!

Jag fick lite klagomål angående mitt uppdaterande,
eller ja, det går väl inte att kalla det för uppdaterande när jag inte
har skrivit på ett tag. Men ni fattar!

Så här är jag, i egen hög person.
Det har varit en fartfylld helg som har bjudit på
både alkohol och jobb. Att jobba bakis är fan ingen höjdare,
men jäklar vad roligt jag har haft.
Men nu är det äntligen måndag, no more bakfylla.

Imorgon ska jag jobba, jobbar även torsdag, fredag och lördag.
På lördag är det även julbord med jobbet, it's gonna be awesome.
Och som TUR är så jobbar jag inte dagen efter ;)

Sådär Emma, nu har jag uppdaterat lite grann :D
Kanske skriver mer senare om jag pallar.

Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack babe, mycket underhållande läsning ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback