energi

Då var det dags att försöka sig på en uppdatering.
Som jag skrev i det förra inlägget så är jag helt inspirationsdöd,
och det gäller det mesta just nu.

Det känns som det var igår jag jobbade,
men när jag tänker efter så var det faktiskt idag.
Efter jobbet så drog jag och brorsan till kupolen,
jag köpte bla en tischa och ett tvspel.
Så nu kan jag döda zombies när jag vill,
jag önskar att jag fick chansen att göra det i verkligheten någon gång.
Jag skulle vara den som överlevde längst, utan tvekan.

Imorgon är jag ledig och det ska bli grymt skönt.
Det känns som man halkar efter med allt här hemma
även fast jag säkert skulle kunna göra det mesta när jag kommer
hem på dagarna, men då finns det inte energi så det räcker till.

Jag var hemma hos brorsan nyss och spelade Worms 2,
roligt roligt. Dessutom så lyckades jag vinna 3 gånger,
utan att nämna hur många gånger som han vann ;D
Men jag är bäst iaf.

Btw, en liten rolig grej som dök upp i mitt huvud nu.
För ett tag sen så var jag och Fanny på willys,
vi skulle ha en myskväll så jag köpte lite godis och energidryck.
När jag ska betala så frågar killen i kassan om jag har legitimation.
Jag skrattade så mycket inombords så jag höll på att dö.

Okej jag kanske inte ser ut som 21, men hallå,
nog syns det väl att jag är över 15 i alla fall :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback