Äntligen klar

Nu är rummet klart.
Fantastiskt bra blev det, Jag och Fanny kanske borde satsa på
att måla om hos folk. Dem flesta skulle nog bli duktigt imponerade
när dom inser hur jävla grymma vi är.

Det enda som fattas nu är en Dvd-hylla av något slag,
tavelhyllor och ... ja det var något mer som jag skulle ha
men det har jag helt glömt bort nu.
Jag ska försöka orka lägga in bilderna på datorn och sedan här i bloggen,
men de lär inte hända idag iaf.

Jag är helt jävla galet trött.
Har inte varit såhär trött på flera år.
I natt får jag äntligen sova i min säng igen,
det ska bli otroligt skönt.

Igår fyllde jag år, 21, så nu får jag även dricka alkohol i USA.
Inte för att det gör någon skillnad för min del,
för jag lär aldrig åka dit ändå.
Men iaf, det är ju lite bra ändå.

Nu ska jag äta en semla sen ska jag titta på Sleepy Hollow.
Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback