p-piller

Vilket fantastiskt väder det har varit idag.
Riktigt fint vinterväder med sol och inte alls många grader ute,
jag har faktiskt ingen aning om hur kallt det var,
jag bryr mig inte så länge solen tittar fram.

För övrigt så har jag inte gjort speciellt mycket idag.
Jag var iväg en snabbis till kupolen med Fanny.
Hon köpte en tröja, jag köpte tamponger och örhängen.
Världens tråkigaste shopping men det var vad jag behövde.

Idag började jag med mina P-piller igen.
Vi får se hur det går den här gången.
Sist gick jag upp en miljon kilon och såg ut som en flokossa,
så jag hoppas att det går bättre nu.
Ett kilo upp, och jag slutar.

Sen blev jag ledsen av mina förra p-piller,
men nu har jag en ny sort så jag hoppas verkligen att dom är bättre.

Nu ska jag slänga mig i sängen :)
imorgon väntas det jobb. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback