Uppe med tuppen

Ja nu har jag varit vaken ganska länge,
vet inte riktigt vilken tid jag lyckades kravla mig upp ur sängen.
Men vaken är jag, så jävla vaken.

Idag ska jag umgås med min kära My och hennes stora tjockismage :D
Jag vill också ha en bebis magen (dock inte än) som jag kan gosa med.
Gravida kvinnor är det finaste som finns.

Igår var jag hem till pappi en stund.
Vi åt mat och han tvingade mig att lyssna på Bob Dylan.
Jag är snart imun mot Dylan,
i 21 år har jag blivit påtvingad den jävla musiken
så man lär sig ganska lätt att slå dövörat till.
Men det gör man till nästan allt pappa säger också ;D haha
Nej sorry pappi, vet att du läser de här :D haha.

Nu ska jag dricka lite kaffe och fortsätta surfa.
Have a nice day !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback