vafaaan

Shiieeet.
Jag har aldrig varit med om att folk har frågat mig så mycket
och velat ha så jävla mycket hjälp som idag när jag jobbade.
Ett tag så trodde jag helt seriöst att jag skulle bli tokig.

Jag har inte alla priser i huvudet.
Jag kan inte allt om alla varor i butiken.
Jag tillverkar inte varorna så gnäll inte på mig.
Jag sätter inte priser och bestämmer inte vilket sortiment vi ska ha.
Så skärpning förfan.

Och människor som snor grejer kan ju bajsa sig själva i munnen,
så mycket tycker jag om er.

Nej nu ska jag lägga mig och läsa innan det är dags att sova.
Imorgon ska jag jobba igen.
Tro det eller ej, men jag tycker att det är roligt att jobba i affär :)
Men ibland blir det bara lite drygt va.

Snuff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback