vilken jävla helg :D

Ja herrejävlar vilken helg det har varit.
Men nu har jag nyktrat till och det känns underbart :p
Igår kväll var vi hemma hos mig och härjade,
det var ungefär samma folk som kvällen innan, riktigt roligt.
Lite halvdrygt att städa idag bara, men med sällskap och bra musik så
funkar även det :p

Jag, Fanny och Kenny har degat på soffan så gott som hela dagen.
Vi gick och hyrde film, The land of the lost med min älskling Will Farrell.
Den var väl helt okej, överdriven, precis som Mr Farrell så den rollen
passade honom ypperligt :p En perfekt bakisfilm iaf.

Jag har precis klivit upp ur ett varmt och välförtjänt bad,
jag börjar känna mig som en människa igen.
Ikväll blir det bio tillsammans med Dennis och Fanny,
vi ska se Shutter Island så jag återkommer och berättar hur filmen var.


google.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback