Ett nytt år

Jag har börjat det nya året med:

- Barnen i Bullerbyn på tv4.
- Degat i sängen med chips och film tillsammans med Fanny.
- Ett varmt och skönt bad med både ansiktsmask och hårinpackning.
- 4 avsnitt av How I met your mother s1
- 2 liter juice



Jag och Fanny ligger och pratar i min säng
och har det allmänt jävla bra.

Fanny: Det här är livet, Emelie.
Jag: Ja, det är livet på en pinne.
Fanny: Ja, sen när man kliver utanför dörren
då vet man att det bara blir skit igen.

Det får avsluta dagens inlägg.
Gott nytt år !

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu får du fan skärpa dig med uppdateringen! Vad är annars poängen med att titta in här varje dag när man blir lika besviken varje gång? Skärpning slemelie!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback