lyckopiller

Hello bitches , eller nåt i den stilen.
Min bloggmotivation håller verkligen i sig,
med andra ord, den existerar inte för fem öre.
Men nu hade jag så extremt tråkigt så jag tänkte
förpesta er värld lite grann, det är jag ganska bra på.

Det blev ett besök på UM idag, det gick bra.
Efter det blev det en vända till Dollarstore, Ica Maxi
sen åkte vi även hem till Kenny.
Han är ett riktigt lyckopiller, alla borde ha en Kenny.

Nu på kvällen har jag sysselsatt mig med diverse olika sidor på nätet.
Bland annat
http://failbooking.com/ , rolig sida om man har en
gnutta humor i blodet. Och min humor är alltid på topp.

Jag borde kanske göra om min bloggdesign,
sjukt tråkigt men det vore kanske trevligt för er att se nånting annat.
Ja ja, vi får se hur det blir med den saken.

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och titta på Desperate Housewives.
Puss !

(jag ska även försöka bli bättre på att lägga upp bilder.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback