Ragata

Redan när jag vaknade i morse så var jag på kusligt dåligt humör.
Är det inte konstigt? Det brukar krävas något eller någon för att
man ska kunna bli irriterad, men inte idag.
Jag antar att det är en sådan dag bara, dem måste väl också få existera.
Jag är tjej, det ligger i min natur att kunna bli irriterad för egentligen ingenting.

I vilket fall som helst så började jag fundera på hur jag ska kunna
sysselsätta mig om jag är som en ragata. Det slutade med att jag
tittade på 3 avsnitt av Desperate Housewives samt 50 sidors läsning.
Jag ska snart fortsätta med nåt utav det, jag kan bara inte bestämma mig för vad.

Nu dricker jag kaffe och försöker skriva nåt dugligt här i bloggen.
Det går sådär, måste jag säga.

Hoppas du får en bra .. onsdag (?).
Ja, det är tydligen onsdag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad stolt jag blir över dig babe när jag ser att du bloggar, fortsätt så och ryck upp dig - glade lille gnupitt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback