urusel

Nu har väl emmabajsen gnällt på min uppdatering,
och ja, JAG ÄR USEL :p
Jag vet liksom inte vad jag ska skriva, det står still i skallen på mig.

Men nu skriver jag i alla fall,
ett skittråkigt inlägg men jag skriver .

Och att det står still i skallen på mig var kanske inte riktigt sant.
Tankarna snurrar runt, det är svårt att sortera dom,
förstå vilka som är viktiga och vilka tankar som inte hör hemma i mitt huvud.
Känslorna kan jag inte heller kontrollera.

Men just nu lyssnar jag på Thåström,
han gör mig lycklig på ett konstigt men underbart sätt.
Jag fick hans nya album av brorsan och camilla i julklapp,
ovärderligt.


godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Om du inte har något vettigt att skriva är det ju bara att skriva gnupitt eller att jag är bäst? Bara något. Hallååå eller, hur mycket vettigt skriver jag i min blogg på en skala? ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback