17 Mars

Toodles!

Shiit, jag är så fruktansvärt trött just nu.
Min kropp har vant sig vid att lägga sig vid ungefär 11,
och nu är klockan strax efter tolv.
Helt galet att jag har blivit en morgonpigg människa,
synd bara att det inte kunde hända under min skoltid.
Men men, shit happens, jag tror jag överlever ändå.

Idag har jag jobbat, det gick väl helt okej och tiden gick fort.
Finns väl inte så mycket mer att skriva om det,
jag har inte haft några roliga kunder och det var ingen kund som
stack ut på något sätt, så vi lämnar det.

Imorgon MÅSTE jag tvätta.
Jag verkar byta kläder extremt ofta för jag tycker att
tvättkorgen alltid är full.
Mitt golv är ganska fullt också.
Jag ska även försöka ta mig ut på en promenad.
Ja, det är väl ungefär det som händer imorgon.

På lördag blir det parteeeyyy ;)
jag längtar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback