Gå ner i vikt

Jag har för mig att jag skrev för ett tag sen
att jag ska gå ner i vikt. Eller ja jag försöker gå ner i vikt.

Jag äter PH-kapslar nu som ökar ämnesomsättningen
samt att man inte känner sig hungrig.
Ibland får man påminna sig själv om att man måste äta,
och det är viktigt att man äter annars funkar dom liksom inte.
Dom här tabletterna går inte att köpa i butik, utan jag köper dom
hos en privatperson. Det är endast naturliga ämnen i dom,
så det är ingenting farligt.

Men jag äter även p-piller så mina tabletter bråkar med varandra.
P-pillrerna vill gärna att jag ska bli fet och dom andra tabletterna
vill att jag ska gå ner i vikt. Detta resulterar i att jag inte går ner
så jävla mycket, men jag går heller inte upp i vikt.
Hittills har jag gått ner 3kg på två veckor , vilket jag tycker
är sjukt dåligt .

Så nu måste jag försöka röra på mig mer om jag ska kunna se
något resultat. Jag längtar tills det börjar bli varmare ute för då
vill man inte göra annat än gå en lång promenad i solskenet.

Nu såhär i efterhand så känner jag att det här inlägget är
så fruktansvärt onödigt så det gör nästan lite ont :p
Men jag väljer att publicera det ändå, annars blir det bara en jävla
massa gnäll på att jag aldrig skriver ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag mådde jättedåligt när jag gick upp i vikt av p-pillrerna jag åt. Så jag slutade äta dom, blev gravid, insåg att man behövde skydd ändå och satte i en p-stav! Så slemelie, följ strömmen och sätt i p-stav :) Bra på alla sätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback