Hoowdy


Jag har inte riktigt haft ork att skriva,
jag har varit lite sjuk skulle man kunna säga.
Jag ska inte gå in på några detaljer, i alla fall inte idag,
men nu mår jag bra :)

Eller, Färjestad förlorade ikväll, det känns absolut inte bra.
Det hade varit roligt att få se dom i semifinal, men de blir inte
alltid som man vill. Jag får fortsätta leva på förra årets SM-guld,
och vänta tills nästa säsong drar igång :)

I förregår beställde jag säsong 1 och 2 av Criminal Minds,
jag hade hoppats på att dom skulle komma redan idag, men icke.
Så jag hoppas verkligen att dom kommer imorgon så att jag har
något att fördriva dom närmsta dagarna med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Uppdatera slemelie! Inte okej att gå in här och inte ha något nytt att läsa. Kärring =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback