snuskgubbe

Goddagens!

Det var länge sedan jag skrev så jag känner mig lite tvingad att skriva.
Så idag skriver jag inte för min egen skull, utan endast för din skull.
Jag är en så jävla bra och oegoistisk människa.

Om ca 2 timmar börjar jag jobba.
Det kommer bli galet lite folk idag, tror jag i alla fall.
Men då hinner man med lite annat så det är väl okej.

Jag ska berätta om en grej som hända på jobbet i måndags.


Gubbe 70 : Du måste ta vara på livet, sånt tänker man inte riktigt
på när man är ung.
Jag: Nej det har du helt rätt i.
Gubbe 70: Jaha, när har du lunch då?
Jag: Ja du, jag har inte en blekaste. Vid ett skulle jag tro.
Gubbe 70: Ska jag komma och hämta dig då?
Jag: Haha nej du det tror jag inte.
Gubbe 70: Jo vi kan åka till ett hotel och ha det lite skönt.

När han sedan lämnade butiken så sa han att han skojade,
men det tror jag inte riktigt på. Jag asgarvade inombords hela dagen,
en del tycker att jag borde ha nappat på förslaget,
men jag höll inte riktigt med dom :p
Jaja, nog för att han var äcklig, men jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback