Liverpool

Har precis bokat resa till Liverpool.
Vi åker i slutet av februari och det känns pretty awesome
kan jag säga. Det blir jag, dennis, morsan och hennes gubbe.
Älskade Robert kunde inte följa med så jag och han får
åka någonstans tillsammans senare.
Han tyckte att vi kunde åka till Jämtland och jaga björn,
ehm .. skulle inte tro det ;D

Men som sagt så åker vi i slutet av februari och blir borta
i fem dagar. Det är väl shopping och lite annat som står på schemat.
Brorsan vill kolla på fotboll så jag antar att man kanske måste offra sig,
vore ju iof ganska nice att se Liverpool spela.

Nu ska vi se på film.
Puss :)

Kommentarer
Postat av: Lars- Mandorf

jag tycker du ska följa på björnjakt istället! vad är Liverpool jämfört med björnjakt i härliga jämtland.

2011-01-10 @ 21:33:23
Postat av: Elisabeth Karlsson

Har sett att du kommenterat detta. Är du medveten om att det är fullt synligt över hela värden???????????

2011-02-16 @ 19:15:57
Postat av: Emelie

Elisabeth Karlsson:

Jag har ingen aning om vad du pratar om just nu?

2011-02-18 @ 13:16:56
Postat av: Lars Mandorf

Det är kul att vara här och snacka....msen e de vel så att alla ser detta och det är ju inte så bra----

2011-02-21 @ 12:02:28
Postat av: lars mandorf

De e ju skitkul detta. Snygga brudar...fan va kul..

2011-03-09 @ 16:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback